FAQ
Prvi kontakt
Ukoliko imate bilo kakvih upita, prijedloga, kritika, pohvala, jednostavno želite uputiti pozdrav ili ste zainteresirani za bilo koju uslugu koju nudim putem ove web stranice, slobodno me kontaktirajte putem e-maila, telefona ili kontakt forme na ovoj web stranici. Uvijek sam otvorena za Vaše poruke i rado ću odgovoriti na sve Vaše upite.
Ponuda i planiranje
Na temelju Vašeg upita putem e-maila ili telefonskog poziva javit ću Vam se povratno kako bismo organizirali besplatan video poziv. Na tom sastanku ćemo pričati više o Vašem brandu, Vašim vizijama i željenim ciljevima te opcijama suradnje. Također, proći ćemo i kroz vrste paketa koje nudim kako bismo pronašli koji paket bi potencijalno najbolje odgovarao Vašim potrebama i Vašem budžetu. Dodatno, pričat ćemo i o rokovima isporuke projekta te podjeli projekta u različite faze.
Nakon razgovora poslat ću Vam ponudu za izradu projekta. Ova ponuda uključuje sveobuhvatan plan sa fazama projekta i predviđenim rokovima za svaku fazu, kao i potpuni pregled troškova.
Razvoj projekta
Nakon što potvrdimo početni datum projekta i nakon što primim Vaš avans, započinjemo s realizacijom dogovorenog u dogovorenim rokovima. Također, dogovarat ćemo prezentacije različitih faza projekta kako biste stalno bili u toku kako Vaš projekt napreduje, ali i kako bismo bili na istoj valnoj duljini oko izrade, dizajna, strukture i sadržaja.
Prezentacija projekta
Vaš projekt ću prezentirati tijekom 2-3 video poziva, ovisno o veličini i kompleksnosti projekta. Prvi poziv je namijenjen pregledu početnog dizajna i potvrđivanju ili prilagodbi daljnjeg smjera razvoja. Drugi poziv organiziramo nakon finalizacije cjelokupnog grafičkog dizajna i prije službenog lansiranja projekta. Uključeno je jedno do dva kruga dorada kako biste bili potpuno zadovoljni pruženom uslugom. Naravno, tijekom cjelokupnog razvoja projekta uvijek ste slobodni nazvati i provjeriti bilo koji detalj vezan za Vaš projekt.
Što uključuje usluga izrade logotipa i vizualnog identiteta?
Usluga izrade logotipa i vizualnog identiteta objedinjuje sve elemente stvaranja prepoznatljive i profesionalne vizualne prezentacije Vašeg branda. Prije samog početka izrade logotipa i vizualnog identiteta uvijek prvo odradim detaljne konzultacije sa Vama kako bi bolje razumjela Vašu viziju i ciljeve koje sa brandom želite postići. Prilikom izrade logotipa i vizualnog identiteta koristim najnovije trendove u dizajnu, kombinirajući ih s Vašim osobnim preferencama i specifičnostima kako bi kreirala vizualni identitet koji ne samo da privlači pažnju već i komunicira ključne vrijednosti Vašeg branda. Od izrade logotipa do tipografije, boja i aplikacija na različitim medijima (dizajn vizitki, memorandum promotivni materijali), pružam Vam kompletnu uslugu stvaranja jedinstvenog i prepoznatljivog branda.
Što uključuje vizualni identitet osim logotipa?
Vizualni identitet uključuje mnogo više od izrade samog logotipa. Izrada vizualnog identiteta obuhvaća sve vizualne elemente koji zajedno tvore prepoznatljiv i konzistentan izgled Vašeg branda. To uključuje niz elemenata – odabir palete boja, definiranje tipografije, izradu grafičkih elemenata, dizajn vizitki, memoranduma, promotivnih materijala, ambalaža, dizajn grafika za društvene mreže te vizualizacije za web stranice kako bi i web stranica bila usklađena sa Vašim cjelokupnim vizualnim identitetom. Sve ove komponente zajedno stvaraju jedinstven i prepoznatljiv vizualni identitet koji pomaže Vašem brendu da se istakne i ostavi trajan dojam na Vašu ciljanu publiku. Moja usluga dizajna vizualnog identiteta osigurava da svaki element bude pažljivo izrađen i konzistentno implementiran, što pomaže u izgradnji snažnog i profesionalnog branda.
Koje informacije trebam dostaviti za proces izrade logotipa i vizualnog identiteta?
Kako bih mogla izraditi logotip koji najbolje odgovara Vašim potrebama potrebne su mi informacije o Vašem brandu, viziji, ciljevima, ciljanom tržištu i preferencama oko boja i stilova. Detaljnije o svemu navedenom ćemo proći telefonski putem video-calla (ili uživo), ovisno o tome koju vrstu komunikacije preferirate. Također, uvijek mi mogu pomoći i informacije i primjeri nekih drugih logotipa koji Vam se sviđaju kako bismo lakše definirali i odredili kreativni smjer. Logotip i vizualni identitet izrađujem tako da su prilagodljivi i na webu i na društvenim mrežama i u printu.
Koliko različitih verzija logotipa ću dobiti?
Kada započnem proces dizajniranja Vašeg logotipa, obično Vam pružam 2 do 4 različita konceptualna prijedloga logotipa. Nakon što odaberete koncept koji Vam se najviše sviđa radim s Vama na dodatnim revizijama kako bih finalno prilagodila dizajn Vašim željama i potrebama. Kada usuglasimo konačan dizajn logotipa tada Vam isporučujem 1 logotip u različitim formatima (.jpeg, .png, vektorski) i različitim varijantama boja (u boji, crno – bijeli).
Što ako već imam logotip, ali trebam osvježiti svoj vizualni identitet?
Možemo raditi na rebrandingu i redizajnu Vašeg postojećeg logotipa i vizualnog identiteta. Normalno je da brandovi nakon nekog vremena imaju određene potrebe za drugačijom slikom branda. Osvježit ćemo Vaš brand kako bi bio u skladu sa Vašim trenutnim ciljevima i tržišnim trendovima.
Koliko traje proces dizajna i izrade logotipa i vizualnog identiteta?
Vrijeme potrebno za izradu logotipa i vizualnog identiteta varira ovisno o složenosti projekta i specifičnim zahtjevima klijenta, no obično traje nekoliko tjedana. Moje okvirne vremenske rokove za izradu pojedine vrste web stranice možete pronaći na stranici “Izrada logotipa i vizualnog identiteta”. Sve finalne rokove ćemo definirati kroz zajednički sastanak te putem službene ponude.
Koliko košta izrada logotipa i vizualnog identiteta?
Troškovi izrade logotipa i vizualnog identiteta se razlikuju ovisno o veličini i kompleksnosti samog logotipa i vizualnog identiteta. Početne cijene paketa za izradu logotipa i vizualnog identiteta možete pogledati na stranici “Izrada logotipa i vizualnog identiteta”, a slobodno me kontaktirajte za ponudu u potpunosti prilagođenu Vama.
Što uključuje usluga dizajna i izrade web stranice?
Usluga dizajna i izrade web stranice uključuje sve korake potrebne za kreiranje moderne, funkcionalne i vizualno atraktivne web stranice – od samog dizajna stranice do same izrade stranice te osnovne optimizacije za Google tražilicu. Prije početka izrade dizajna web stranice uvijek organiziram detaljne konzultacije s Vama kako bih razumjela Vaše potrebe i ciljeve. Dizajn web stranice radim u potpunosti jedinstven i “custom” putem Adobe Illustrator, Adobe Photoshop te Figma alata i ne koristim gotove dizajne i predloške koje nude primjerice WordPress, Canva ili bilo koji drugi servis ili alat za izradu web stranica – osim u slučaju da Vi inzistirate na gotovom predlošku. Nakon što Vi odobrite dizajn web stranice, samu web stranicu izrađujem u sustavu WordPress+Elementor.
Koja je razlika između gotovog predloška za web stranicu ili “custom” dizajna?
Gotovi predlošci za web stranice su unaprijed dizajnirane teme koje možete brzo prilagoditi svojim potrebama, što ih čini brzim i povoljnim rješenjem. “Custom” dizajn je jedinstven i kreiran isključivo za Vas, što znači da će Vaša web stranica biti jedinstvena i potpuno prilagođena vašim specifičnim potrebama i brendu, dok predlošci mogu biti ograničeni u funkcionalnosti i izgledu. Također, predloške može koristiti i bilo tko od Vaših konkurenata, a “custom” dizajn Vam omogućava potpunu kontrolu nad svakim detaljem, pružajući Vam mogućnost da se istaknete i ostavite poseban dojam na svoje korisnike. Osim toga, “custom” dizajn omogućava bolju optimizaciju performansi web stranice, što može poboljšati korisničko iskustvo i SEO rangiranje. Možete integrirati specifične funkcionalnosti koje su važne za Vaše poslovanje i osigurati da Vaša web stranica bude skalabilna i spremna za budući rast. Personalizirani dizajn također omogućava bolju sigurnost, jer nije toliko podložan uobičajenim sigurnosnim propustima kao gotovi predlošci. Ukratko, iako zahtijeva više vremena i ulaganja, “custom” dizajn pruža dugoročnu vrijednost i može značajno doprinijeti uspjehu Vaše online prisutnosti.
Hoću li moći samostalno upravljati web stranicom nakon što je napravljena?
Da, moći ćete samostalno upravljati svojom web stranicom. Web stranice izrađujem putem WordPress+Elementor sustava kako bi izradila “custom” dizajn, a Vama omogućila da kasnije samostalno možete održavati samu stranicu ili mijenjati potreban sadržaj na njoj. Jednom kada je stranica izrađena, WordPress sustav omogućava jednostavno i brzo ažuriranje sadržaja na web stranici bez potrebe za dodatnim tehničkim znanjem. Naravno, u slučaju da taj dio ipak odlučite ne preuzeti na sebe, nudim i usluge održavanja web stranice.
Hoće li moja web stranica biti prilagođena za mobilne uređaje?
Da, svaka web stranica koju izradim je prilagođena za ispravan i funkcionalan rad na mobilnim uređajima, neovisno o paketu koji izaberete za izradu web stranice. Izradom responzivnog dizajna koji se ispravno prikazuje na svim mobitelima, tabletima i računalima osiguravam optimalno korisničko iskustvo na Vašoj web stranici te bolje SEO rangiranje.
Hoće li moja web stranica biti dobro optimizirana za Google tražilicu?
Da, pružam uslugu SEO optimizacije za web stranice. Prilikom izrade web stranice, svaka stranica će imati uključen osnovni SEO, a dodatne pakete za SEO i što oni uključuju možete pogledati unutar odjeljka “Paketi za SEO optimizaciju”. SEO (eng. Search Engine Optimization) je optimizacija za Google tražilicu tj. proces poboljšanja vidljivosti Vaše web stranice u rezultatima pretraživanja. Dobro optimizirana web stranica može privući više posjetitelja i povećati Vašu online prisutnost.
Mogu li vidjeti primjere Vaših prethodnih radova?
Naravno. Neke od primjera mojih radova možete pronaći na stranici “Portfolio radova”. Dodatno, možete pogledati i preporuke zadovoljnih klijenata u odjeljku “Testimonials” koji se nalazi pri dnu svake stranice.
Što trebam pripremiti prije početka projekta?
I sve i ništa 🙂 Šalu na stranu, ovisno o našem dogovoru i “Paketu za izradu web stranice” ćemo definirati koliko je potrebno angažiranosti s Vaše strane. Ukoliko aktivno želite sudjelovati u projektu i sami birati sve sadržaje i izgled stranice tada će biti potrebno da pripremite tekstualni sadržaj, slike, logotipe, boje i bilo kakve specifične zahtjeve koje imate za svoju web stranicu. Ukoliko želite rješenje “ključ u ruke” tada ne trebate pripremiti apsolutno ništa – ja ću Vas voditi kroz cjelokupni proces od A – Ž i za Vas odraditi pripremu i obradu svih materijala uz sami dizajn i izradu web stranice. Budite slobodni pogledati “Pakete za izradu tekstualnog sadržaja” koji su najčešći paketi i nadopune koje moji klijenti uzimaju uz sami dizajn i izradu web stranica.
Možete li mi pomoći oko odabra domene i hosting usluge?
Da, naravno. Mogu Vam pomoći oko zakupa domene te oko odabira optimalnog hosting pružatelja usluge te odgovarajućeg paketa za Vaše potrebe.
Što ako trebam pomoć nakon što je web stranica dovršena?
Ukoliko trebate bilo kakvu pomoć nakon što je projekt finalniziran slobodno mi se javite povratno. Također, dogovor oko usluge održavanja Vaše web stranice možemo dogovoriti i prilikom primopredaje Vašeg projekta kako bih Vam osigurala da Vaša stranica ostane sigurna, ažurirana i funkcionalna.
Koliko traje proces dizajniranja i izrade web stranice?
Vrijeme potrebno za izradu web stranice varira ovisno o složenosti projekta i specifičnim zahtjevima klijenta, no obično traje od nekoliko tjedana do nekoliko mjeseci. Moje okvirne vremenske rokove za izradu pojedine vrste web stranice možete pronaći u odjeljku “Paketi za izradu web stranice”. Sve finalne rokove ćemo definirati kroz zajednički sastanak te putem službene ponude.
Koliko košta izrada web stranice?
Troškovi izrade web stranice se razlikuju ovisno o veličini i kompleksnosti web stranice, kao i o specifičnim funkcionalnostima koje su potrebne. Početne cijene paketa za izradu web stranice možete pogledati u odjeljku “Paketi za izradu web stranice”, a slobodno me kontaktirajte za ponudu u potpunosti prilagođenu Vama.
Što je Copywriting i zašto je važan za moje poslovanje?
Nudim različite vrste copywritinga – od izrade tekstualnog sadržaja za oglase i marketinške kampanje do pisanja sadržaja za web stranice, blogove, društvene mreže, brošure i druge marketinške materijale.
Kako određujete ton i stil pisanja za moj projekt?
Prije samog početka projekta ili početka izrade bilo kakvog tekstualnog sadržaja održat ćemo konzultacije na kojima ću Vas pitati sve detalje o Vašem brandu, Vašim ciljevima i vizijama. Na temelju tih informacija prilagodit ću stil i ton pisanja kako bi u potpunosti odgovarao Vašem karakteru, a najviše karakteru Vašeg branda.
Koliko vremena je potrebno za izradu copywriting sadržaja?
Vrijeme potrebno za izradu tekstualnog sadržaja varira ovisno o složenosti projekta i specifičnim zahtjevima klijenta, no obično traje od nekoliko dana do nekoliko tjedana. Moje okvirne vremenske rokove za izradu copywriting sadržaja možete pronaći u odjeljku “Paketi za izradu tekstualnog sadržaja”.
Koliko košta izrada tekstualnog sadržaja/copywriting?
Troškovi copywritinga se razlikuju ovisno o veličini i kompleksnosti potrebnog tekstualnog sadržaja, samoj količini potrebnog teksta te kompleksnosti same tematike. Početne cijene paketa za izradu tekstualnog sadržaja možete pogledati u odjeljku “Paketi za izradu tekstualnog sadržaja”, a slobodno me kontaktirajte za ponudu u potpunosti prilagođenu Vama.
Što su promotivni materijali i zašto su važni za moje poslovanje?
Promotivni materijali su važni u izgradnji prepoznatljivosti Vašeg branda. Promotivni materijali obuhvaćaju širok spektar fizičkih i digitalnih sadržaja. Kvalitetno dizajnirani promotivni materijali omogućavaju Vam učinkovito komuniciranje poruke Vašeg branda. Primjeri promotivnih materijala mogu biti letci, brošure, plakati, katalozi, vizitke, promotivni pokloni, digitalni promotivni materijali i sl. Moja usluga izrade promotivnih materijala osigurat će Vam da svaki element bude pažljivo usklađen i dizajniran u skladu sa Vašim vizualnim identitetom.
Koje vrste promotivnih materijala nudite?
U sklopu usluge za izradu promotivnih materijala nudim usluge dizajna za društvene mreže, dizajn i organizaciju eBook-ova, dizajn online dokumenata i prezentacija, dizajn brošura, plakata, letaka, vizitki, promotivnih poklona i prema dogovoru niza drugih stvari.
Koje informacije trebam dostaviti za proces izrade promotivnih materijala?
Kako bi mogla izraditi promotivni materijal koji najbolje odgovara Vašim potrebama potrebne su mi informacije o Vašem brandu, viziji, ciljevima, ciljanom tržištu, preferencama oko boja i stilova. Detaljnije o svemu navedenom ćemo proći telefonski putem video-calla (ili uživo), ovisno o tome koju vrstu komunikacije preferirate. Također, uvijek mi mogu pomoći i informacije i primjeri nekih drugih promotivnih materijala koji Vam se sviđaju kako bismo lakše definirali i odredili kreativni smjer. Promotivni materijali koje izrađujem su prilagodljivi i za digitalnu primjenu i za print.
Koliko traje proces izrade promotivnih materijala?
Vrijeme potrebno za izradu promotivnih materijala varira ovisno o složenosti projekta i specifičnim zahtjevima klijenta, no obično traje od nekoliko dana do nekoliko tjedana. Moje okvirne vremenske rokove za izradu pojedinih promotivnih materijala možete pronaći u odjeljku “Paketi za izradu promotivnih materijala”.
Koliko košta izrada promotivnih materijala?
Troškovi izrade promotivnih materijala se razlikuju ovisno o veličini i kompleksnosti promotivnog materijala, kao i o specifičnim funkcionalnostima koje su potrebne. Početne cijene paketa za izradu promotivnih materijala možete pogledati u odjeljku “Paketi za izradu promotivnih materijala”, a slobodno me kontaktirajte za ponudu u potpunosti prilagođenu Vama.
Koja društvena mreža je najprikladnija za moje poslovanje?
Koju društvenu mrežu ćete odabrati za svoje poslovanje ovisi isključivo o prirodi Vašeg poslovanja i Vašem ciljanom tržištu. Društvene mreže Facebook i Instagram su široko popularne i pogodne za većinu vrsta poslovanja dok je LinkedIn odličan za B2B marketing. Ja u sklopu obrta Čarobna priča pružam usluge oglašavanja na društvenim mrežama Facebook, Instagram i LinkedIn te mi se slobodno obratite ukoliko se želite oglašavati putem navedenih mreža.
Kako pratite uspjeh kampanje na društvenim mrežama?
Za praćenje uspješnosti kampanja na društvenim mrežama koristim razne alate poput Facebook Insights, Instagram Insights, Google Analytics i drugih kako bih pratila ključne metrike uspješnosti kampanje te kako bi rezultati oglašavanja koje pružam prema Vama bili u potpunosti transparentni.
Koliko brzo mogu očekivati rezultate od oglašavanja na društvenim mrežama?
Rezultati oglašavanja na društvenim mrežama mogu biti vidljivi već unutar nekoliko dana. Međutim, značajnije rezultate kako bi se na temelju njih mogla provesti i sama optimizacija kampanja možete vidjeti tek kroz nekoliko tjedana, čak i par mjeseci aktivnih kampanja. Vrlo često je potrebno kampanje prilagođavati na temelju prethodnih rezultata oglašavanja kako bi se s vremenom iskristalizirala ciljana publika.
Koje su najčešće greške u oglašavanju na društvenim mrežama?
Neke od najčešćih grešaka uključuju pogrešno targetiranje ciljane publike, slabo osmišljeni vizuali koji se koriste u samom oglašavanju, nedostatak jasnog poziva na akciju unutar oglasa te neispravno praćenje rezultata i tijeka kampanje.
Koliko košta oglašavanje na društvenim mrežama?
Troškovi oglašavanja na društvenim mrežama ovise o nizu faktora. Trošak oglašavanja možemo podijeliti u 2 segmenta: trošak osobe koja provodi oglašavanje i trošak samog oglašavanja. Unutar odjeljka “Paketi za oglašavanje na društvenim mrežama” možete pronaći fiksni trošak oglašavanja ukoliko mene odaberete za provođenje oglašavanja Vašeg branda. Što se tiče samog troška oglašavanja, on ovisi o mnogim faktorima, uključujući odabranu platformu i društvenu mrežu, ciljanu publiku, vrstu oglasa i trajanje kampanje. Međutim, u svakom slučaju, budžet za oglašavanje može biti fleksibilan i prilagođen Vašim mogućnostima.
Što je uključuje usluga Google Ads oglašavanja
Usluga oglašavanja na Google tražilici obuhvaća sve korake potrebne za postavljanje i upravljanje učinkovitim kampanjama na Google tražilici. Prije početka oglašavanja započinjem sa detaljnom analizom Vašeg tržišta i istraživanjem ključnih riječi koje su relevantne za Vaše poslovanje. Na temelju tih informacija kreiram privlačne tekstualne oglase. Tijekom trajanja kampanje redovito pratim performanse kampanje, optimiziram oglase i ključne riječi i pružam Vam detaljna izvješća o kampanjama.
Možete li odrediti poziciju mog oglasa na Google tražilici?
Poziciju oglasa nije moguće ručno namjestiti. Pozicija oglasa određuje se na temelju Google Ads aukcijskog sustava koji uzima u obzir Vaš bid (ponudu za određenu ključnu riječ i oglas), kvalitetu oglasa u odnosu na Vašu web stranicu (Ad Rank), relevantnost ključnih riječi i ocjenu korisničkog iskustva (Quality Score).
Kako ćete odabrati prave ključne riječi za moju Google Ads kampanju?
Ključne riječi biram na temelju relevantnosti za Vaše proizvode i usluge, volumena pretraživanja i konkurentnosti. Prilikom odabira ključnih riječi koristim alat Google Keyword Planner za istraživanje ključnih riječi.
Da li Google oglasi pomažu u boljem SEO rangiranju?
Google oglasi ne utječu izravno na SEO organsko (neplaćeno) pozicioniranje na Google tražilici. Međutim, Google oglasi mogu poboljšati vidljivost Vašeg branda i privući više posjetitelja na Vašu web stranicu što dugoročno može imati i učinke na SEO.
Koliko košta oglašavanje na Google tražilici?
Troškovi oglašavanja na Google tražilici ovise o nizu faktora. Trošak oglašavanja možemo podijeliti u 2 segmenta: trošak osobe koja provodi oglašavanje i trošak samog oglašavanja. Unutar odjeljka “Paketi za oglašavanje na Google tražilici” možete pronaći fiksni trošak oglašavanja ukoliko mene odaberete za provođenje oglašavanja Vašeg branda. Što se tiče samog troška oglašavanja, on ovisi o mnogim faktorima: konkurentnosti ključnih riječi, kvaliteti vaših oglasa, postavljenom budžetu i licitacijama (bids). Možete postaviti dnevni budžet i maksimalni iznos koji ste spremni platiti po kliku. Budžet za oglašavanje može biti fleksibilan i prilagođen Vašim mogućnostima.
Što je SEO i zašto je važan za moje poslovanje?
SEO (Search Engine Optimization) je proces optimizacije Vaše web stranice kako bi se bolje rangirala na tražilicama poput Googlea. Bolje rangiranje povećava vidljivost Vaše stranice, privlači više posjetitelja i može dovesti do većeg broja konverzija i prodaja. Također, SEO se klasificira pod organsko pozicioniranje Vaše web stranice na Google tražilici što konkretno znači da Googleu nije potrebno ništa platiti da Vaša stranica za pojedine upite postigne visoke pozicije na tražilici. Ulaganje u SEO je za svaku preporuku svakome tko ima web stranicu i želi od te stranice imati neku korist.
Koliko vremena je potrebno da vidim rezultate SEO strategije?
SEO je dugoročna strategija, a rezultati se obično počinju primjećivati unutar 3 do 6 mjeseci. Vrijeme može varirati ovisno o konkurentnosti ključnih riječi, trenutnom stanju Vaše web stranice i intenzitetu optimizacije. Ovaj period se naravno odnosi na rezultate koji su vidljivi nakon što se odrade svi potrebni koraci za ispravno provođenje “on-page”i “off-page” optimizacije Vaše web stranice.
Što je sve uključeno u proces SEO optimizacije web stranice?
SEO optimizacija uključuje istraživanje ključnih riječi, tehničku optimizaciju web stranice, optimizaciju sadržaja, izgradnju povratnih poveznica (backlinks), poboljšanje brzine učitavanja stranice i prilagodbu za mobilne uređaje. Također uključuje kontinuirano praćenje i prilagodbu strategije razvoja Vaše web stranice na temelju analitike posjećenosti te tehničke analitike stranice.
Kako odabirete ključne riječi za moju SEO strategiju?
Ključne riječi odabirem na temelju detaljnog istraživanja, uzimajući u obzir volumen pretraživanja, relevantnost za vaše poslovanje i konkurenciju. Fokusiram se na ključne riječi koje će privući ciljanu publiku i dovesti do konverzija. Na temelju tih ključnih riječi izrađujem odgovarajuće tekstualne sadržaje koji imaju optimalno posložen broj ključnih riječi u odnosu na dinamiku teksta kako bi Google algoritmi za rangiranje web stranica u svojim rezultatima pretraživanja prepoznali Vašu web stranicu kao vrijedan sadržaj za Vašeg potencijalnog kupca.
Mogu li optimizirati svoju web stranicu za SEO bez tehničkog znanja?
Iako postoje osnovne SEO prakse koje možete primijeniti, tehnička optimizacija često zahtijeva specijalizirano znanje. Moja usluga SEO optimizacije uključuje sve potrebne tehničke prilagodbe kako bi Vaša stranica bila u skladu s najboljim praksama.
Kako mogu pratiti uspjeh svoje SEO kampanje?
SEO nije jednokratna kampanja. Međutim, redovitim praćenjem detaljnih izvješća koja uključuju podatke o pozicijama ključnih riječi, organskom prometu i sličnim parametrima, a koje Vam ja mogu prema dogovoru redovito dostavljati može biti relativno dobar pokazatelj. Koristim alate Google Analytics i Google Search Console za praćenje i analizu performansi.
Koje su najčešće greške u SEO optimizaciji?
Neke od najčešćih grešaka uključuju prekomjernu upotrebu ključnih riječi (keyword stuffing), ignoriranje tehničkih problema na web stranici, izgradnju nekvalitetnih povratnih poveznica, zanemarivanje mobilne optimizacije i nepostavljanje relevantnih meta oznaka (meta tags) u samom programskom kodu web stranice.
Koliko često trebam ažurirati SEO?
SEO nije jednokratni proces već zahtijeva kontinuirano praćenje i prilagodbu. Redovito ažuriranje sadržaja, prilagodba strategije na temelju promjena u algoritmima tražilica i praćenje performansi su ključni za dugoročni uspjeh. Osobno, prema iskustvu, najveći naglasak bih čak stavila i na potrebu za konstantnom nadogradnjom sadržaja na Vašoj web stranici s obzirom da je sadržaj, i to kvalitetan sadržaj, ono što Vašoj web stranici daje dojam profesionalnosti, relevantnosti i vjerodostojnosti iz perspektive Vaših potencijalnih korisnika.
Koliko košta SEO optimizacija?
Troškovi SEO optimizacije mogu varirati ovisno o mnogim faktorima, uključujući veličinu Vaše web stranice, trenutnu razinu optimizacije, konkurentnost u Vašoj industriji, ciljeve koje želite postići i obim posla koji je potreban za postizanje tih ciljeva. SEO je dugoročna investicija koja zahtijeva kontinuirani rad, uključujući istraživanje ključnih riječi, tehničku optimizaciju, kreiranje sadržaja i izgradnju povratnih poveznica. Zbog toga se troškovi mogu kretati od nekoliko stotina do nekoliko tisuća eura mjesečno, ovisno o vašim specifičnim potrebama i ciljevima. Prilagođavam svoje SEO usluge kako bih Vam pružila najbolje moguće rezultate unutar Vašeg budžeta. Više o konkretnim cijenama možete pogledati u odjeljku “Paketi za SEO optimizaciju”.
Koje vrste fotografija nudite za online promociju?
Nudim Vam širok spektar fotografskih usluga, uključujući produktne fotografije, fotografije za društvene mreže, lifestyle fotografije, portrete, fotografije interijera i eksterijera te promotivne fotografije za web stranice i online oglase. Važna napomena: uslugu izrade fotografija za Vašu online promociju radim isključivo za potrebe kreiranja sadržaja za Vaše oglase ili za Vašu web stranicu. Ne bavim se fotografiranjem događanja (evenata) ili bilo kakvom u tom smislu profesionalnom uslugom fotografije.
Kako pripremiti prozvode ili prostor za fotografiranje?
Ukoliko želite fotografirati svoje proizvode za online promociju kako bi te fotografije mogli koristiti za oglašavanje putem društvenih mreža ili putem web stranice preporučujem da proizvode očistite i pripremite tako da budu u najbolje mogućem stanju. Također, ukoliko se radi o fotografiranju prostora ili usluzi fotografiranja nekretnine važno je osigurati da je uredan, dobro osvijetljen i spreman za snimanje.
Koliko traje proces fotografiranja?
Vrijeme potrebno za fotografiranje ovisi o vrsti i broju fotografija koje su Vam potrebne. Obično manji projekti mogu biti završeni u nekoliko sati, dok veći projekti mogu potrajati i cijeli dan.
Što je uključeno u postprodukciju fotografija?
Postprodukcija fotografija uključuje osnovnu obradu fotografija kao što su korekcija boja, kontrasta i ekspozicije, uklanjanje manjih nedostataka i priprema fotografija u odgovarajućim formatima za online upotrebu.
Mogu li koristiti fotografije za tiskane materijale ili su namijenjene samo za online promociju?
Fotografije snimam u visokoj rezoluciji i mogu se koristiti i za online promociju i za tiskane materijale.
Kako se vrši plaćanje?
Nudim Vam nekoliko opcija plaćanja:
- PLAĆANJE U CIJELOSTI (“Pay in Full”): Možete izvršiti cjelokupno plaćanje unaprijed, što Vam omogućuje jednostavan i brz proces bez dodatnih obveza. Prednost plaćanja 100% iznosa unaprijed može uključivati:
- Prioritetnu obradu: Projekti plaćeni u cijelosti unaprijed često dobivaju prioritet u rasporedu, što znači da će Vaš projekt biti brže započet i dovršen.
- Mogućnost popusta: Nudim 10% popust za klijente koji odaberu platiti cijeli iznos unaprijed.
- Mirna realizacija projekta: Plaćanjem unaprijed osiguravate da je financijski dio projekta u potpunosti riješen, što omogućuje nesmetan rad i veći fokus na kvalitetu, kreativni proces i isporuku rezultata.
- PLAĆANJE U DVIJE RATE (50:50): Plaćanje možete podijeliti u dvije rate – 50% iznosa se plaća unaprijed, a preostalih 50% nakon završetka projekta ili po dogovoru. Ova opcija kombinira sigurnost za obje strane – Vi imate kontrolu nad svojim ulaganjima, a ja mogu osigurati resurse potrebne za uspješno dovršenje vašeg projekta. Plaćanje u dvije rate (50:50), nudi Vam nekoliko ključnih prednosti:
- Financijska fleksibilnost: Plaćanjem polovice iznosa unaprijed, smanjujete početni financijski teret, dok preostali iznos plaćate nakon završetka projekta. To Vam omogućuje bolje upravljanje Vašim novčanim tokom tijekom trajanja projekta.
- Postepeno ulaganje: Ovaj model plaćanja daje Vam mogućnost da pratite napredak projekta i osigurate da ste zadovoljni rezultatom prije nego što u potpunosti podmirite obveze. Plaćanje završne rate znači da je projekt uspješno dovršen prema vašim očekivanjima.
- Povećanje povjerenja: Plaćanjem prve rate pokazujete ozbiljnost u namjeri da se projekt realizira, dok Vam druga rata omogućuje da se uvjerite u kvalitetu i završetak projekta prije konačne uplate.
- PLAĆANJE U RATAMA: Ako Vam je potrebna fleksibilnija opcija, nudim Vam i mogućnost plaćanja u više rata, prema dogovoru. Raspored i iznos rata definiramo zajedno, u skladu s vašim mogućnostima i trajanjem projekta.
Kada možemo započeti s radom?
Obično radim s rasporedom unaprijed, što mi omogućuje da svakom projektu posvetim punu pažnju i osiguram vrhunske rezultate. Ipak, dinamika mog posla zna varirati i uvijek ovisi o trenutnoj zauzetosti. Zbog toga ne mogu unaprijed precizno znati koliko brzo mogu krenuti s novim projektom.
U slučaju hitnih potreba ili specifičnih rokova, slobodno me kontaktirajte – potrudit ću se prilagoditi raspored i pronaći najbolje moguće rješenje u datom trenutku.


Želite skockati svoju web stranicu od A – Ž? Tražite nekoga kome ćete dati puno povjerenje oko Vašeg cjelokupnog branda. Bingo! Obećajem Vam puno čarobastičnih ideja, topline i personaliziranosti u svakom projektu. I da, cijenim Vaše vrijeme jednako kao i moje pa mislim da o poštivanju rokova ne trebam pisati detaljnije.
Ako Vam se sviđa sve do sada navedeno, samo mi dajte znak i javite mi se…





Sistematično.
KREATIVNO.
S povjerenjem.
Vjerujem da zajedno možemo kreirati jednu divnu i uspješnu poslovnu priču.
Priču od A – Ž.

Niste pronašli ono što tražite? Zavirite na stranicu “FAQ – Često postavljana pitanja” i saznajte odgovore na dodatna često postavljana pitanja od strane mojih klijenata – možda upravo tamo nađete rješenje. Naravno, za sva pitanja me možete i direktno kontaktirati – jer svaka velika priča započinje malim korakom.
